Terdapat ralat dalam alat ini

_Music_

::フォロワー::

::Yamada Ryosuke::

::Yamada Ryosuke::

Isnin, 20 Jun 2011

:Yuya Matsushita New Drama!!:


hello hello...
tetiba ja nak cita pasal Yuya Matsushita ni asal?? (-,-)
entah la mimpi apa sampai nak cita pasal yuya ni..
hehehe..

aida dapat tau yang yuya nak belakon cita baru (>w<)
wahhh...
handsomenya dia dalam cita ni..
(start pon dak lagi dah kata handsome... -,-'')
tajuk cita ni 'Ashita no Hikari wa Tsukame 2'
yang 1 pon tak pernah tengok..
ni pulak yang 2 punya.. :P
tapi ada yuya (>w<) tu yang rasa nak tengok tu 
hahaha XDD



cita ni start 4th July 2011..
hmm...tak lama dah la ye 
tak silap aida la kan..
yuya dapat watak captain bole sepak sekolah xDD
hahhaha XDD

wahhh...jadi pelajar la yuya ni (>w<)
pastu dia bercinta ngan sorang budak pompuan (=w=)
tu yang tak suka tu (<,<)
luckynya pompuan tuuuu!!! (>w<)



okay lah..
that all :)

bye bye :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan