Terdapat ralat dalam alat ini

_Music_

::フォロワー::

::Yamada Ryosuke::

::Yamada Ryosuke::

Khamis, 23 Jun 2011

:Saingan:


hello hello..!!
hari ni hari ke-2 saingan diadakan..(-,-)
sigh..
letih..*tak buat apa2 pon* :P
letih sebab duduk tak boleh sandaq.
hahaha xDD
semua pelajar tidak digalakkan ada kat dalam kelas..
so..kami semua duduk kat Dewan Marwah..
sakit pinggang2 ni tak boleh sandaq..
pastu dah la dok tengok baca buku XP
sakit dari atas sampai bawah...
hahaha xDD
pastu dah dua hari la kami tak belajar..
tak pi sekolah pon tak pa..
ramai yang tak mai..

kalau bawa tepon pon tak pa..
tapi aida tak berani..
tak kan pengawas nak bawa kot (-,-)
tapi ada gak orang bawa..
ramai pulak tu yang bawak (=.='')
arghhh!! gelam tol!! (-,-'')

:Shizuo-chan vs Izaya-kun: (>w<)



:kyaaa!! love this pic!! like yamada do in [Over] pv *Miss u*:

okay i think that all..

bye bye..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan