Terdapat ralat dalam alat ini

_Music_

::フォロワー::

::Yamada Ryosuke::

::Yamada Ryosuke::

Sabtu, 20 November 2010

::BBQ::

Yo Minna!!!


Arini ada BBQ~ best gileeeeee~ ramai org datang...~selain daripada ayam n daging bakar ada jugak hidangan yg lain~ hehehehehe~ pendek kata Macam2 Ada XDD


  Sedia untuk membakar XDD


                                                       
  Hidangan tambahan~


mmmmm....yummy~
i think that all~


bye bye~ ^^

Today XDD

Yo minna!! hahahaha XD Genki desu ka??



Fuuu~ hari ni bangun kol 1:15 =='' kena marah la ngan mama XDD hahahahaha....Tapi tak apa kot sebab  PMR pon dah habis~ dok rumah main netbook je la :) Miss nye kat kawan2 kat sekolah...cadang nak gi rumah kenduri tapi bangun pon dah lewat... ~mesti dia marah ==''~

Syamin pulak tak ada di rumah~ dengar cite dia gi KL~ =='' *awal nye gi holiday...* baru je start cuti dah pergi holiday >.>~ hari ni hari yg agak membosankan sebab Athiyah tak keluar rumah DX

bosannyeeeeeeeeeeee~ pastu asyik dok gaduh je ngan Najib~ hahahahahaha XDD Dengar cite kata malam ni

nak buat BBQ >,< tak sabarnyeeeeeeeeeeee XD

Matta nee~~ :3


Jumaat, 19 November 2010

Dreams Come True lyrics

Sa yume mimashou suteki na koto
Sa yume mimashou itsumademo
Sa yume mimashou yume no youna
Yume wo mimashou (we can dream! we can dream! )

Doko e kimi wa mukatte iku no
Tooi murau e hanashikakeyou
Kimi to iru dake de itsu demo
Tsuyoku irareru kara {itsumademo}

Sa yume mimashou suteki na koto
Sa yume mimashou itsu made mo
Sa yume mimashou yume no youna
Yume wo mimashou (we can dream)

Donna asa ga kuru toshite mo
Egaku jounetsu kaerarenai
Kimi no egao wa itsu demo yuuki ni kawatte yuku

Sa bokutachi ga miru yume
Sa shiawase ga kakureteru
Sa yorokobi to egao daite
Mae ni susumou

Te o nobashite goran
Kitto koko ni iru kara
Kowaragaranaide
Dare mo minna itori janai oh~

Sa yume mimashou
Reach for the sky
Sa yume mimashou
Reach for your dream
Sa yume mimashou
Let's take it to the sky
Yume wo mimashou
Wecan do it, we can do it, we can dream

Sa yume mimashou suteki na koto
Reach for the sky
Sa yume mimashou itsu made mo
Reach for your dream
Sa yume mimashou yume no youna
Let's take it to the sky
We can do it, we can do it
[Repeat]

We can dream...
Kokoro hirogete