Terdapat ralat dalam alat ini

_Music_

::フォロワー::

::Yamada Ryosuke::

::Yamada Ryosuke::

Ahad, 29 Mei 2011

.::Sleep Over::.


Yo Minna!!
Genki?


hari ni..
ada kenduri kahwin kat rumah Yusri..
satu taman di jemput hadir..
so..hari ni..
kalau tak mau kena marah ngan mama sebab bangun lewat..
aida set jam bangun awal sikit..
bangun sebelum mama balik ^.^v
hehehe..
lepas bagun tu..
tak tau nak buat apa..
guling atas katil je la XP


pastu beberapa buah lagu habis dipasang..
aida pon bangun gi mandi...
sebut pasal mandi..
paham-paham je la XDD
hampir 1 jam aida mandi xDD
hahaha...
pastu orang paling lambat siap aida la tu~
dengan nak uruskan rambut seperti puntianak ni =.=
seksa betul..
habis semua siap kami pon gi la rumah Yusri..
tak ramai pon lagi..
bagus la XP
habis makan terus je balik tengok anime :3
hehehe..

at night...
DANISH COME SLEEP OVER AGAINNNNNNN!!! o.O''
masak la kami semua >,<''
anyah dapat tau yang Danish nak mai dalam FB
dapat tau je pasal berita ni..
terus call rumah suruh sorokkan PS dia..
takut Danish main..~
sigh...
kami jugak la yang kena sorokkan =.=
so..
sekarang PS anyah tu ada di dalam bilik mama and abah..
hope you safe over there C:


start today..
Danish will sleep with Adik..
but..
this Tuesday..
Danish will sleep with my brother..
i hope you will happy with him bro..!!
HAHAHAHA *evil laugh*
sambil dok tengok Danish main PS *PS dia sendiri*
aida layan la game Bubble Shooter kat Y8 :P
ishh..mengalahkan budak-budak pulak..


.::wow not bad right, i win XP::.

hopewe all can take care Danish on this 2 week holiday =.=''
baru je nak ajak abah gi holiday >w<

jelesnye bila dapat tau kata Wadihah dah gi bercuti!!
uwaaa!!
nak ikut!!!!
dia gi Pahang...lagi entah tak ingat XP
bestnye...baru start cuti dah dapat pi holiday =.=''



okay la..
i think that all for today XP
hehehe...

bye bye..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan